У цій роботі розглядається, чи рішення компаній стосовно їхніх консультантів сприяють підвищенню ефективності на ринку ділових консультаційних послуг. Ми використовуємо показник фіксованих ефектів для оцінки якості роботи консультанта і вважаємо, що немає жодного точного показника продуктивності, який впливає на рішення щодо звільнення і наймання. Ми виявили, що, за емпіричними методами оцінювання продуктивності консультантів, фірми частіше відхиляють «поганих» і «нейтральних» радників, ніж «хороших». На жаль, користуючись тими ж самими емпіричними методами оцінювання, фірми не беруть на роботу більше «хороших» нових консультантів, ніж очікується за умов випадкового відбору. У результаті, підвищення рівня якості консультантів спостерігається у менш ніж 10% звільнень. Іншими словами, існує значна кількість замін консультантів на ринку, які не приносять жодної користі. Ми пропонуємо можливе пояснення асиметрії впливу продуктивності консультанта на рішення щодо звільнення і нового наймання: це залежить від того, як консультанти організовують соціальні та ділові заходи, на які вони запрошують клієнтів.
Andres, C., Betzer, A., Limbach, P. (2014). Underwrite reputation and the quality of certification: Evidence from high yield bonds. Journal of Banking and Finance, 40(C), 97-115. https://doi.org/10.1016/j.jbankfin.2013.11.029
Arrow, K. J. (1963). Uncertainty and the welfare economics of medical care. American Economic Review, 53(5), 941-973.
Asker, J., Ljungqvist, A. (2010). Competition and the structure of vertical relationships in capital markets. Journal of Political Economy, 118(3), 599-647. https://doi.org/10.1086/653452
Baccara, M. (2007). Outsourcing, information leakage, and consulting firms. RAND Journal of Economics, 38(1), 269-289. https://doi.org/10.1111/j.1756-2171.2007.tb00055.x
Balafotas, L., Kocher, M., Putterman, L., Sutter, M. (2013). Equality, equity and incentives: an experiment. European Economic Review, 60, 32-51. https://doi.org/10.1016/j.euroecorev.2013.01.005
Bao, J., Edmans, A. (2011). Do investment banks matter for M&A returns? Review of Financial Studies, 24(7), 2286-2315. https://doi.org/10.1093/rfs/hhr014
Benveniste, L. M., Busaba, W.Y., Wilhelm, W. J. Jr. (2002). Information externalities and the role of underwriters in primary equity markets. Journal of Financial Intermediation, 11(1), 61-86. https://doi.org/10.1006/jfin.2000.0310
Benveniste, L. M., Ljungqvist, A., Wilhelm, W. J., Yu X. (2003). Evidence of information spillovers in the production of investment banking services. Journal of Finance, 58(2), 577-608. https://doi.org/10.1111/1540-6261.00538
Benveniste, L. M., Spindt, P. A. (1989). How investment bankers determine the offer price and allocation of new issues. Journal of Financial Economics, 24(2), 343-361. https://doi.org/10.1016/0304-405X(89)90051-2
Bertrand, M., Schoar, A. (2003). Managing with style: the effect of managers on firm policies. Quarterly Journal of Economics, 118(4), 1169-208. https://doi.org/10.1162/003355303322552775
Booth, J. R., Smith, R. (1986). Capital raising, underwriting and the certification hypothesis. Journal of Financial Economics, 15(1-2), 261-281. https://doi.org/10.1016/0304-405X(86)90057-7
Chemmanur, T., Krishnan, K. (2012). Heterogeneous beliefs, ipo valuation, and the economic role of the underwriter in ipos. Financial Management, 41(4), 769-811. https://doi.org/10.1111/j.1755-053X.2012.01201.x
DeMarzo, P. M., Vayanos, D., Zwiebel, J. (2003). Persuasion bias, social influence and uni-dimensional opinions. Quarterly Journal of Economics, 118(3), 909-968. https://doi.org/10.1162/00335530360698469
Denton, F. T. (1985). The effect of professional advice on the stability of a speculative market. Journal of Political Economy, 93(5), 977-993. https://doi.org/10.1086/261345
Fang, L. H. (2005). Investment bank reputation and the price and quality of underwriting services. Journal of Finance, 60(6), 2729-2761. https://doi.org/10.1111/j.1540-6261.2005.00815.x
Fernando, C. S., Gatchev, V. A., Spindt, P. A. (2005). Wanna dance? How firms and underwriters choose each other. Journal of Finance, 60(5), 2437-2469. https://doi.org/10.1111/j.1540-6261.2005.00804.x
Gino, F., Moore, D. A. (2007). Effects of task difficulty on use of advice. Journal of Behavioral Decision Making, 20(1), 21-35. https://doi.org/10.1002/bdm.539
Giulietti, M., Price, C. W., Waterson, M. (2005). Consumer choice and competition policy: a study of UK energy markets. Economic Journal, 115(506), 949-968. https://doi.org/10.1111/j.1468-0297.2005.01026.x
Kale, J. R., Kini, O., Ryan, H. (2003). Financial advisors and shareholder wealth gains in corporate takeovers. Journal of Financial and Quantiative Analysis, 38(3), 478-501. https://doi.org/10.2307/4126728
Krigman, L., Shaw, W. H., Womack, K. L. (2001). Why do firms switch underwriters? Journal of Financial Economics, 60(2-3), 245-284. https://doi.org/10.1016/S0304-405X(01)00045-9
Logue, D. (1973). On the pricing of unseasoned equity issues: 1965-1969. Journal of Financial and Quatitative Analysis, 8(1), 91-103. https://doi.org/10.2307/2329751
Mehran, H. (1995). Executive compensation structure, ownership, and firm performance. Journal of Financial Economics, 38(2), 163-184. https://doi.org/10.1016/0304-405X(94)00809-F
Michel, M., Shaked, I., Lee, Y. (1991). An evaluation of investment banker acquisition advice: the shareholder perspective. Financial Management, 20, 40-49. https://doi.org/10.2307/3665728
Neuberger, B., Hammond, C. (1974). A study of underwriters’ experience with unseasoned new issues. Journal of Financial and Quantitative Analysis, 9(02), 165-177. https://doi.org/10.2307/2330092
Nyarko, Y., Schotter, A., Sopher, B. (2006). On the informational content of advice: a theoretical and experimental study. Economic Theory, 29(2), 433-452. https://doi.org/10.1007/s00199-005-0037-7
Waddams, C., Zhu, M. (2016). Empirical evidence of consumer response in regulated markets. Journal of Competition Law and Economics, 12(1), 113-149. https://doi.org/10.1093/joclec/nhv041