Ефективність на ринку фінансових консультаційних послуг для корпоративного сектору
a Королівський коледж Лондона, Лондон, Великобританія
b Бірмінгемський університет, Бірмінгем, Великобританія
Анотація

У цій роботі розглядається, чи рішення компаній стосовно їхніх консультантів сприяють підвищенню ефективності на ринку ділових консультаційних послуг. Ми використовуємо показник фіксованих ефектів для оцінки якості роботи консультанта і вважаємо, що немає жодного точного показника продуктивності, який впливає на рішення щодо звільнення і наймання. Ми виявили, що, за емпіричними методами оцінювання продуктивності консультантів, фірми частіше відхиляють «поганих» і «нейтральних» радників, ніж «хороших». На жаль, користуючись тими ж самими емпіричними методами оцінювання, фірми не беруть на роботу більше «хороших» нових консультантів, ніж очікується за умов випадкового відбору. У результаті, підвищення рівня якості консультантів спостерігається у менш ніж 10% звільнень. Іншими словами, існує значна кількість замін консультантів на ринку, які не приносять жодної користі. Ми пропонуємо можливе пояснення асиметрії впливу продуктивності консультанта на рішення щодо звільнення і нового наймання: це залежить від того, як консультанти організовують соціальні та ділові заходи, на які вони запрошують клієнтів.

Дати публікації
Опубліковано онлайн 28 December 2018
3168
перегляди
1846
завантаження
Текст статті
Завантажити
Цитування
Стаття є перекладом з англійської. Під час цитування використовуйте оригінальну назву публікації
Цитуйте як: Hargreaves-Heap, S., Talavera, O. (2018). Efficiency in the Market for Financial Advisory Services to Businesses. Visnyk of the National Bank of Ukraine, 246, 34-49. https://doi.org/10.26531/vnbu2018.246.034
Формат цитування

Метрики
Література

Andres, C., Betzer, A., Limbach, P. (2014). Underwrite reputation and the quality of certification: Evidence from high yield bonds. Journal of Banking and Finance, 40(C), 97-115. https://doi.org/10.1016/j.jbankfin.2013.11.029

Arrow, K. J. (1963). Uncertainty and the welfare economics of medical care. American Economic Review, 53(5), 941-973.

Asker, J., Ljungqvist, A. (2010). Competition and the structure of vertical relationships in capital markets. Journal of Political Economy, 118(3), 599-647. https://doi.org/10.1086/653452

Baccara, M. (2007). Outsourcing, information leakage, and consulting firms. RAND Journal of Economics, 38(1), 269-289. https://doi.org/10.1111/j.1756-2171.2007.tb00055.x

Balafotas, L., Kocher, M., Putterman, L., Sutter, M. (2013). Equality, equity and incentives: an experiment. European Economic Review, 60, 32-51. https://doi.org/10.1016/j.euroecorev.2013.01.005

Bao, J., Edmans, A. (2011). Do investment banks matter for M&A returns? Review of Financial Studies, 24(7), 2286-2315. https://doi.org/10.1093/rfs/hhr014

Benveniste, L. M., Busaba, W.Y., Wilhelm, W. J. Jr. (2002). Information externalities and the role of underwriters in primary equity markets. Journal of Financial Intermediation, 11(1), 61-86. https://doi.org/10.1006/jfin.2000.0310

Benveniste, L. M., Ljungqvist, A., Wilhelm, W. J., Yu X. (2003). Evidence of information spillovers in the production of investment banking services. Journal of Finance, 58(2), 577-608. https://doi.org/10.1111/1540-6261.00538

Benveniste, L. M., Spindt, P. A. (1989). How investment bankers determine the offer price and allocation of new issues. Journal of Financial Economics, 24(2), 343-361. https://doi.org/10.1016/0304-405X(89)90051-2

Bertrand, M., Schoar, A. (2003). Managing with style: the effect of managers on firm policies. Quarterly Journal of Economics, 118(4), 1169-208. https://doi.org/10.1162/003355303322552775

Booth, J. R., Smith, R. (1986). Capital raising, underwriting and the certification hypothesis. Journal of Financial Economics, 15(1-2), 261-281. https://doi.org/10.1016/0304-405X(86)90057-7

Chemmanur, T., Krishnan, K. (2012). Heterogeneous beliefs, ipo valuation, and the economic role of the underwriter in ipos. Financial Management, 41(4), 769-811. https://doi.org/10.1111/j.1755-053X.2012.01201.x

DeMarzo, P. M., Vayanos, D., Zwiebel, J. (2003). Persuasion bias, social influence and uni-dimensional opinions. Quarterly Journal of Economics, 118(3), 909-968. https://doi.org/10.1162/00335530360698469

Denton, F. T. (1985). The effect of professional advice on the stability of a speculative market. Journal of Political Economy, 93(5), 977-993. https://doi.org/10.1086/261345

Fang, L. H. (2005). Investment bank reputation and the price and quality of underwriting services. Journal of Finance, 60(6), 2729-2761. https://doi.org/10.1111/j.1540-6261.2005.00815.x

Fernando, C. S., Gatchev, V. A., Spindt, P. A. (2005). Wanna dance? How firms and underwriters choose each other. Journal of Finance, 60(5), 2437-2469. https://doi.org/10.1111/j.1540-6261.2005.00804.x

Gino, F., Moore, D. A. (2007). Effects of task difficulty on use of advice. Journal of Behavioral Decision Making, 20(1), 21-35. https://doi.org/10.1002/bdm.539

Giulietti, M., Price, C. W., Waterson, M. (2005). Consumer choice and competition policy: a study of UK energy markets. Economic Journal, 115(506), 949-968. https://doi.org/10.1111/j.1468-0297.2005.01026.x

Kale, J. R., Kini, O., Ryan, H. (2003). Financial advisors and shareholder wealth gains in corporate takeovers. Journal of Financial and Quantiative Analysis, 38(3), 478-501. https://doi.org/10.2307/4126728

Krigman, L., Shaw, W. H., Womack, K. L. (2001). Why do firms switch underwriters? Journal of Financial Economics, 60(2-3), 245-284. https://doi.org/10.1016/S0304-405X(01)00045-9

Logue, D. (1973). On the pricing of unseasoned equity issues: 1965-1969. Journal of Financial and Quatitative Analysis, 8(1), 91-103. https://doi.org/10.2307/2329751

Mehran, H. (1995). Executive compensation structure, ownership, and firm performance. Journal of Financial Economics, 38(2), 163-184. https://doi.org/10.1016/0304-405X(94)00809-F

Michel, M., Shaked, I., Lee, Y. (1991). An evaluation of investment banker acquisition advice: the shareholder perspective. Financial Management, 20, 40-49. https://doi.org/10.2307/3665728

Neuberger, B., Hammond, C. (1974). A study of underwriters’ experience with unseasoned new issues. Journal of Financial and Quantitative Analysis, 9(02), 165-177. https://doi.org/10.2307/2330092

Nyarko, Y., Schotter, A., Sopher, B. (2006). On the informational content of advice: a theoretical and experimental study. Economic Theory, 29(2), 433-452. https://doi.org/10.1007/s00199-005-0037-7

Waddams, C., Zhu, M. (2016). Empirical evidence of consumer response in regulated markets. Journal of Competition Law and Economics, 12(1), 113-149. https://doi.org/10.1093/joclec/nhv041
 

Права та дозволи
Ця стаття ліцензована відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Якщо інше не зазначено, рисунки та інші матеріали представлені на загальних для усієї статті умовах ліцензії Creative Commons. Якщо матеріали не ліцензовані відповідно до Creative Commons, користувачі мають запитувати у власника прав дозволу на їх відтворення чи використання.
Подати статтю