Використання результатів опитувань щодо ділових очікувань підприємств для короткострокового прогнозування економічного розвитку
a Національний банк України, Київ, Україна
Анотація

Статтю присвячено дослідженню можливостей використання результатів опитувань щодо ділових очікувань підприємств, яке проводить Національний банк України, для короткострокового прогнозування економічного розвитку, зокрема ВВП України. Розглядаються різні методи побудови випереджаючого індикатора економічного розвитку, їх переваги та обмеження. Вибір найкращого показника, який забезпечує вищу точність прогнозів ВВП, здійснюється з використанням економетричних моделей.

Дати публікації
Опубліковано онлайн 30 March 2016
3034
перегляди
2050
завантаження
Текст статті
Завантажити
Цитування
Стаття є перекладом з англійської. Під час цитування використовуйте оригінальну назву публікації
Цитуйте як: Lysenko, R., Kolesnichenko, N. (2016). Nowcasting of Economic Development Indicators Using the NBU’s Business Survey Results. Visnyk of the National Bank of Ukraine, 235, 43-56. https://doi.org/10.26531/vnbu2016.235.043
Формат цитування

Метрики
Література

Banerjee, A., Marcellino, M., Masten, I. (2003). Leading indicators for euro-area inflation and GDP growth. IGIER Working Paper, 235. https://doi.org/10.2139/ssrn.396359

Bascos-Deveza, T. (2011). Quantifying qualitative data from expectation surveys: how well do expectation surveys forecast inflation? IFC Bulletin, 34, 128-137. Bank for International Settlements. Retrieved from https://www.bis.org/ifc/publ/ifcb34k.pdf

Burkart, O., Coudert, V. (2000). Leading indicators of currency crises in emerging economies. Banque de France, 74. https://doi.org/10.2139/ssrn.1730594

Cesaroni, T. (2010). Estimating potential output using business survey data in a SVAR framework. Economics Bulletin, 30(3), 2249-2258. Retrieved from http://www.accessecon.com/Pubs/EB/2010/Volume30/EB-10-V30-I3-P206.pdf

Chamberlin, G. (2007). Forecasting GDP using external data sources. Economic & Labour Market Review, 1(8), 18-23. https://doi.org/10.1057/palgrave.elmr.1410120

Cheung, C. (2009). Are commodity prices useful leading indicators of inflation? Discussion paper, 2009-5. Bank of Canada.

Etter, R., Graff, M. (2011). A composite leading indicator for the Peruvian economy based on the BCRP's monthly business tendency surveys. Working Paper Series, 2011-006. Banco Central de Reserva del Peru. Retrieved from https://core.ac.uk/download/pdf/6400477.pdf

Greaf, I., Nieuwenhuyze, C. (2009). The National Bank of Belgium's new business survey indicator. National Bank of Belgium. Retrieved from https://www.nbb.be/doc/ts/publications/economicreview/2009/revecoii2009e_h2.pdf

Hansson, J., Jansson, P., Löf, M. (2003). Business survey data: do they help in forecasting the macro economy? Working Paper, 84. The National Institute of Economic Research. Retrieved from https://www.konj.se/download/18.4bf39736154c6660a1095da8/1463752501937/WP_84.pdf

Klein, L., Ozmucur, S. (2004). Some Possibilities for Indicator Analysis in Economic Forecasting. Oxford University Press.

Kolesnichenko, N. (2010). Composition of a synthetic index by results of business expectations surveys conducted by the National Bank of Ukraine. Visnyk of the National Bank of Ukraine, 6, 6-9.

Martin, M. (2004). The bank of Canada's business outlook survey. Bank of Canada Review. Retrieved from https://www.bankofcanada.ca/wp-content/uploads/2010/06/martine.pdf

Martin, M., Papile, C. (2004). The bank of Canada's business outlook survey: an assessment. Bank of Canada Review. Working Paper, 2004-15. Retrieved from https://www.bankofcanada.ca/wp-content/uploads/2010/02/wp04-15.pdf

Moon, H., Lee, J. (2013). Forecast evaluation of economic sentiment indicator for the Korean economy. IFC Bulletin, 36. Bank for International Settlements. Retrieved from https://www.bis.org/ifc/events/6ifcconf/moonlee.pdf

Petryk, O., Kolesnichenko, N. (2012). Business surveys as a forecasting and communication mechanism of a central bank. Visnyk of the National Bank of Ukraine, 11, 3-11. 

Pichette, L. (2012). Extracting Information from the Business Outlook Survey Using Statistical Approaches. Discussion paper, 2012-8. Bank of Canada. Retrieved from https://www.bankofcanada.ca/wp-content/uploads/2012/12/dp2012-08.pdf

Pichette, L., Rennison, L. (2011). Extracting Information from the Business Outlook Survey: A principal-component approach. Bank of Canada Review, Autumn 2011, 21-28. Retrieved from https://www.bankofcanada.ca/wp-content/uploads/2011/11/pichette.pdf

Stock, J. H., Watson, M. W. (1989). New indexes of coincident and leading economic indicators. NBER Macroeconomics Annual, 4, 351-394. https://doi.org/10.1086/654119

Stock, J. H., Watson, M. W. (2002). Forecasting using principal components from a large number of predictors. Journal of the American Statistical Association, 97(460), 1167-1179. https://doi.org/10.1198/016214502388618960

Stock, J., Watson, M. (2002). Macroeconomic forecasting using diffusion indexes. Journal of Business and Economic Statistics, 20, 147-162. https://doi.org/10.1198/073500102317351921
 

Права та дозволи
Ця стаття ліцензована відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Якщо інше не зазначено, рисунки та інші матеріали представлені на загальних для усієї статті умовах ліцензії Creative Commons. Якщо матеріали не ліцензовані відповідно до Creative Commons, користувачі мають запитувати у власника прав дозволу на їх відтворення чи використання.
Подати статтю